Perşembe, Ocak 05, 2006

SİZ HANGİ ÜNLÜ SANATÇIYA BENZİYORSUNUZ ACABA???

Posted by PicasaHangi ünlü sanatçıya benzediğinizi hiç merak ettiniz mi? Ya da belki de yıllardır arkadaşlarınız sizi birine benzetiyor ama siz pek de önemsemiyorsunuz. Daha fazla merak etmeyin. Şimdi bunu öğrenmenin çok kolay bir yolu var. Üstelik aldığınız sonuçlar eminim ki sizi hem çok gururlandıracak hem de çok eğlendirecek. Üstelik aldığınız sonuçları arkadaşlarınıza göndererek gösterebilirsiniz de. Yapmanız gereken tek şey : http://www.myheritage.com/FP/Company/tryFaceRecognition.php?s=1&u=g0〈=EN&database=1 adresine girerek bir fotoğrafınızı yüklemek. Ondan sonra ücretsiz olarak siteye üye olup hangi ünlüye benzediğinizi öğrenebilirsiniz. Ben 3 ayrı fotoğrafla denedim ve değişik sonuçlar aldım. Yalnız hepsinde ortak olan bir kaç isim vardı bunlar:
Mira Sorvino , Courteney Cox, Hillary Rodham Clinton, Shannen Doherty'di. Benzetildiğim ünlüler arasında Halle Berry , JuliaRoberts, Alison Hannigan da vardı.
Ne diyeyim???
Ben çok eğlendim.
Sıra sizde...

Hiç yorum yok: