Pazartesi, Şubat 13, 2006

YARDIM ÇAĞRILARINA KULAK TIKAMAYIN...

Bana gelen maillerden gerçekten forward edilerek birçok kişiye iletilmesi gereken yardım maillerini aşağıda yayınlamak istedim.Böylece daha çok kişiye ulaşarak amacına daha bir yaklaşmış olacak.
1.BİLGİSAYARLI EĞİTİME DESTEK VERİN
Aşağıdaki Linke tıkladığınızda; 1 bilgisayar, 1 okula bağışlanıyor. Hangi sponsor firmanın hangi okula bilgisayar bağışladığını anında görebiliyorsunuz. Ben birkaç kere tıkladım her seferinde ayrı bir sponsor firma ve ayrı bir ile yapılan bağış görüntülendi.Bence deneyin.Belki bilgisayarsız bir okul sizin sayenizde bir bilgisayara kavuşur.
http://www.ntvmsnbc.com/modules/egitimedestek/



2.LÃœTFEN BU SESE KULAK VERÄ°N
Öncelikle herkese merhaba diyerek sözlerime başlıyorum ve bu maili okuduğunuz için de teşekkür ediyorum, bu maili okulumuz adına yazıyorum,Okulumuz Kütahya /Gediz ilçesinin Gölcük Köyünde bulunan bir ilköğretim okuludur Okulumuzun bina ve eğitim araçları bakımından birçok eksiği bulunmaktadır. Ayrıca taşımalı eğitim merkezidir ve taşımalı ve ihtiyaç sahibi öğrencilerimiz için de yardımlarınızı bekliyoruzAz-çok demeyip bir yardım da sizler yaparsanız,sizlerin küçük yardımları birleşerek okulumuz ve öğrencilerimiz için çok büyük faydalar sağlayacaktır,
Lütfen yardımlarıızı küçümsemeyin ve esirgemeyin ........
Hertürlü bilgi için tel:0 274 4242723
Cep tel:0 532 5153664
E-mail: golcukilkogretim@mynet.com
E-mail:
hiray@mynet.com
web:
www.gedizgolcuk.com (sayfamız şu anda yapım aşamasında)
TÃœM YARDIM YAPANLAR SÄ°TEMÄ°ZDE YAYINLANACAKTIR.

Bu yardım Kampanyası Gediz Kaymakamlığı'nın 30/01/2006 Tarih ve 120/241 Sayılı OLUR uyla düzenlenmektedir

3.PROTESTO EDÄ°N...
Bugün, Bordrum ve Gökova ormanlık arazilerinin bir kısmının turizme açılması ve o guzel doğanın yok edilmesi ile ilgili olarak15500 üzerinde protesto imzasına ulasildi, sizden de destege ihtiyacımız var, bu protestonun etkili olma ihtimali cok yüksek. Hızla büyüyen bu tepkiye katilalim
http://www.bodrumajans.com.tr/protesto/view.asp

4.VELÄ°M OLUR MUSUN?
http://www.velimolurmusun.org/
Kampanyada para yardımı yapılmamaktadır. Destek vermek istediğiniz çocuğun ihtiyaç listesine göre malzemeleri (kırtasiye, kıyafet vs) tedarik edip, bir paket hazırlamanız gerekmektedir. Seçtiğiniz çocuğa yollayacağınız destek paketi 5 gün içerisinde adresinizden Express Kargo tarafından alınıp, çocuğun bulunduğu ildeki kampanya merkezine ücretsiz olarak teslim edilecektir.
Şu ana kadar 896 çocuk bu siteden velisini bulmuştur. 891 çocuk ise hala bekliyor. Lütfen siz de bir çocuk seçin ve bu yazıyı tanıdıklarınıza iletin.
İyi çalışmalar.

Hiç yorum yok: