Çarşamba, Aralık 28, 2005

BİR TÜRK KIZI BELÇİKA'YI SALLIYOR!

Bu da Sivaslı Hadise !
Türk kızı Hadise, hem güzelliğiyle hem de şarkılarıyla Belçika’yı sallıyor.
Avrupa ve Türkiye’deki radyoların sıkça çaldığı ‘kışkırt-canlandır’ anlamına gelen ‘Stir Me Up’ parçasıyla Avrupa’da en çok satanlar arasında yer alan Türk kızı Sivaslı Hadise’yi daha yakından tanımak istermisiniz?
Belçika’nın Limburg bölgesine 70’li yılların başında yerleşmiş Sivaslı bir ailenin kızı olan Hadise, Belçika’yı sarsıyor. 1985 doğumlu olan Hadise Açıkgöz, 2003 yılında Belçika’nın en büyük televizyon kanalı olan VTM’in düzenlediği ‘Idool’ (Popstar) isimli şarkı yarışmasına katıldı ve şöhret kapılarını açtı.
Belçika’nın tanınmış prodüktörlerinin gözüne giren Hadise, bu aralar Belçika’yı “Milk Chololate Girl” adlı albümüyle altüst etti.
İlk olarak “Sweat” isimli şarkı ile piyasaya giren yetenekli sanatçı, ardından “Stir me up” ile patlama yaptı.
“Milk Chocolate Girl” isimli parçayla yoluna devam eden Hadise’nin ilk albümü kasım ayından itibaren müzik marketlerinde yerini aldı.
Hadise’nin “Stir me up” şarkısı İngilizce sözlere sahip. Ancak şarkıda Türkçe, “Seni istiyorum, yaklaş yanıma, sakın korkma, sana hastayım anlasana, yaklaş yanıma sakın korkma, sana hastayım bunu anlasana” sözleri de yeralıyor. Şarkı, Türkiye’de de yabancı müzik radyolarında sık sık çalınıyor.
Sivaslı bir ailenin dört çocuğundan biri olan Hadise’nin, albümünün çoğu İngilizce parçalardan oluşuyor.
Sesi de fiziği de en az Beyonce, Britney Spears kadar iyi olan Sivaslı Hadise, İngilizce, Flamanca, Almanca ve Fransızcayı, Türkçeden daha iyi konuşuyor.2003’te katıldığı Belçika Popstar Yarışması ‘İdol’de finale kalamayan ama yarışmadan altı ay sonra plak şirketiyle kontrat imzalayan genç kız, çıkış şarkısı ‘Stir Me Up’ ile sadece Belçika’da değil, Avrupa’nın her yanında listelere giriyor. Hadise, ismiyle ilgili soruya şu yanıtı veriyor: ‘Annem ablama hamileyken, dedem Sivas’tan mektup yazmış, bir kızınız olursa, ‘adını Hadise koyun’ diye. Mektup gelmemiş. Annemler ablamın ismini Hülya koymuşlar. Dedem, ‘Neden Hadise koymadınız’ diye sormuş. Dedemin bu isteğini ben doğunca yerine getirmişler. Dedemin bu ismi istemesinin nedeni, köyde Hadise diye çok güzel bir kızın olmasıymış...’

Hadise Açıkgöz - Stir Me Up dinlemek isterseniz aşağıdaki linke tıklayın.
Link:
http://rapidshare.de/files/9930832/Hadise_-_Stir_me_up.mp3.html

3 yorum:

ee dedi ki...

iade-i ziyaret yapayım dedim.

benden başka Hadise'yi konu edinenler olması da hoşuma gitti.

bol bloglamalar! ;)

HULYA dedi ki...

Teşekkür ederim. Bloğun gerçekten zevkle okunuyor. Adı gibi günlük tadında. Ajdar'la ilgili yazına da ailece bayıldık. Hele şarkıları dinleyince kolonya bile kafi gelmedi. Güzel yazılarına devam :-)

owlfurty dedi ki...

Layer DS; Evrensel literatüre sahip, çağdaş bir bilimin; reklamcılığın ağır misyonunu yüklenmiş, Dünya'ya sanayileşmede, toplam kalitede ve innovatif endüstrileşmede meydan okuyan Anadolu'nun heyecan ve umut dolu liderlerine hizmet vermek üzere konumlanmıştır.
Çağımızın reel piyasalarını oluşturan global pazar platformu rekabet üstü bir eforla kapılarını açmaktadır. Küresel ekonominin devleri pazar paylarını kemikleşmiş yüzdelerle ellerinde tutmaktadır.
Bugün bölgesel pazarda dahi yeni isimler tüketici nezdinde tereddütle algılanmaktadır.
Artık; Üretim kararlarının alındığı ilk basamaklardan itibaren konumlandırma ve tutundurma stratejileri iletişim uzmanları ile birlikte belirlenmeli ve bütünleşik pazarlama iletişimi çerçevesinde kompakt bir yapıda sürdürülmelidir.
Marka yaratmak, sınırlı bütçelerle doğru adımları atarak, doğru stratejilerle hedef kitlenin radarlarına takılabilmek ; tıpkı bir cerrahi müdehale kadar uzmanlık , birikim ve hassasiyet gerektirir.
Layer DS donanımlı, deneyimli ve uzman ekibi ile sizlerle aynı heyecanı ve coşkuyu paylaşacak, sizinle aynı dili konuşan küresel trendlerin ve global normların takipçisi olduğu kadar bölge insanının sosyokültürel psikografik haritasını da bütünüyle özümsemiş bir tam hizmet reklam ajansıdır.
Markalaşma, reklam, pazarlama, kurumsal kimlik, ve kurumsal değer yönetimi gibi konularda gerek danışmanlık gerekse prodiksüyon aşamalarında, uluslararası normlarda hizmet sağlayan bir oluşumdur.
Bugüne kadar; yaratıcı estetik ve toplumsal pozitif geri dönüşlerde onaylı projeleriyle kurumsal bir başarıya imza atmış, kalite odaklı prensiplere sahip bir markadır.